website Overslaan naar inhoud
Een wereld van comfort binnen handbereik

Producten Zoeken

Retour- en Terugbetalingsbeleid

Welkom bij Mertem.nl, waar uw comfort onze toewijding is. We hebben zorgvuldig een op maat gemaakt retour- en terugbetalingsbeleid opgesteld om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met elke aankoop. Neem een moment de tijd om onze richtlijnen hieronder door te nemen. Mocht u vragen hebben of hulp nodig hebben, dan staat ons toegewijde klantenserviceteam voor u klaar via e-mail op support@mertem.nl

Bij Mertem staan we achter de kwaliteit van onze producten en uw tevredenheid is onze prioriteit. We bieden een uitgebreide retour- of omruilperiode van 30 dagen vanaf de leveringsdatum. We willen er zeker van zijn dat u net zo verliefd op uw kussen bent als wij.

 

Retouren en Omruilingen

U heeft 30 dagen vanaf de leveringsdatum om een retour of omruiling aan te vragen. Om in aanmerking te komen, moet het artikel in onberispelijke, als nieuw staat verkeren, zonder tekenen van slijtage. Als de retour of omruiling niet het gevolg is van een fout van onze kant of niet valt onder de garantie van fabricagefouten, zijn de retourkosten voor uw rekening.

 

Bestelling Annuleren

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons vanaf het moment dat u uw bestelling plaatst. U heeft de mogelijkheid om binnen 48 uur na het plaatsen van uw bestelling een annulering aan te vragen. We zullen ons best doen om uw annulering snel te verwerken en een volledige terugbetaling te geven. Neem contact op met onze klantenservice met uw bestelgegevens om het annuleringsproces te starten.

 

Beschadigd bij Aankomst

In het onwaarschijnlijke geval dat uw product beschadigd aankomt, maak dan visueel bewijs van de schade en stuur dit naar onze klantenservice op support@mertem.nl Zodra de schade is bevestigd, heeft u de optie om een vervangend product te ontvangen zonder extra kosten of een volledige terugbetaling te verkrijgen.

 

Product Niet Aangekomen

Hoewel we streven naar een snelle levering binnen 3-5 dagen, zijn er externe factoren die de levertijden kunnen beïnvloeden, zoals weersomstandigheden of douanevertragingen. Als uw producten niet binnen de eerste 8 dagen arriveren, verzoeken wij u om een extra respijtperiode van maximaal 5 dagen. Als uw producten na een cumulatieve periode van 13 dagen nog steeds niet zijn aangekomen, zullen wij een volledige terugbetaling uitvoeren.

 

Defect/Broken Fabrieksfout

Wij zijn trots op de kwaliteit van onze producten. Als u binnen 30 dagen na ontvangst van het product een defect ontdekt, neem dan contact met ons op. Wij zorgen graag voor een gratis vervangend product of een volledige terugbetaling.

 

Verandering van Mening

Als u van mening verandert, heeft u 30 dagen vanaf de datum van ontvangst van het product om een retour aan te vragen voor ongebruikte artikelen in hun oorspronkelijke verpakking. De retourkosten zijn voor uw rekening. Om het retourproces te starten, neem contact met ons op via support@mertem.nl

 

Omruiling

U kunt binnen 30 dagen na ontvangst omruiling aanvragen voor een ongebruikt product in de oorspronkelijke verpakking. De retourkosten zijn voor uw rekening. Voor hulp bij omruilingen, neem contact op met ons supportteam via support@mertem.nl

 

Verkeerd Product

Als u een verkeerd artikel ontvangt, neem dan binnen 30 dagen na levering contact met ons op, vergezeld van een foto van het ontvangen artikel. We zullen het artikel snel vervangen zonder extra kosten of een volledige terugbetaling uitvoeren.

 

Terugbetalingen

Terugbetalingen worden verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode die voor de bestelling is gebruikt. Verwacht uw terugbetaling binnen 4-7 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel. Extra verwerkingstijd door uw bank of creditcardmaatschappij kan nodig zijn voordat de terugbetaling op uw rekening wordt weergegeven.

Voor vragen of problemen met uw bestelling staat onze klantenservice voor u klaar via support@mertem.nl van maandag tot vrijdag, van 9.00 tot 18.00 uur (CET).

 

Neem Contact Op

Voor hulp kunt u contact met ons opnemen via support@mertem.nl

Dit beleid schetst de procedures voor retouren, omruilingen, annuleringen en scenario's met betrekking tot het niet arriveren van producten, schade, defecten of het ontvangen van een verkeerd artikel. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en we zetten ons in om eventuele zorgen snel en efficiënt op te lossen.

Speciale instructies voor je bestelling toevoegen
kortingscode
OMHOOG SCROLLEN